پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119495
يادواره 230 شهيد شهرستان فارسان برگزار ميشود
تاریخ انتشار : 1393/08/21
نمایش : 3049
امام جمعه فارسان گفت: ياد و خاطره شهدا در كشور بايد زنده بماند و هركس به هرنحوي‌كه مي‌تواند، بايد فرهنگ جهاد و شهادت را احيا كند
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت الاسلام حسين جمالي زاده برگزاري يادواره شهدا را اقدامي بزرگ دانست و افزود: شهداي والامقام، به برگزاري اين يادواره ها ، احتياجي ندارند.  

امام جمعه فارسان  ادامه داد: ياد شهدا موجب عنايت باريتعالي شده و كينه ها و اختلافات را از آدمي دور مي سازد بر همين اساس، ما به برگزاري يادواره شهدا نيازمنديم.  

وي خاطرنشان كرد: شهدا مقام والايي دارند چراكه جان خود را در راه خدا تقديم كردند تا عزت و غيرت، زنده بماند.  

وي اضافه كرد: ايران اسلامي با بهره‌مندي از فرهنگ جهاد و شهادت، از توطئه‌هاي دشمنان مصون است و موفقيت‌هاي بيشمار به دست آمده در بخش هاي علمي، نظامي، صنعتي و ... به بركت خون پاك و مطهر شهداست.

در ادامه فرمانده ناحيه سپاه فارسان از برگزاري يادواره 230  شهيد شهرستان خبر داد و گفت اين يادواره پنجشنبه 6 آذر با حضور خانواده معزز شهدا ،عموم مردم و مسئولين شهرستان برگزار خواهد شد.

ايرج پسند افزود : امروزه کشور ما از برکت خون شهدا در بالاترين جايگاه در سطح كشورهاي منطقه و حتي جهان قرار دارد.

وي تاکيد کرد: ياد و خاطره آن ها و فرهنگ شهادت هميشه بايد زنده بماند همانطور که خود شهدا زنده هستند، شهادت به مثابه خون در رگ يک جامعه ديني است اگر اين فرهنگ وجود نداشته باشد و شهيد و شهادت طلبي به پايان برسد آن جامعه مرده و بي ثمر است.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html